Hoe doe je dat?

Medewerkers moeten steeds meer vanuit de persoonlijke behoefte van de klant en de gebruiker werken. De nadruk ligt op outcome-denken, het nakomen van afspraken, een hoge servicegerichtheid, effectieve communicatie, directe interactie met de klant en het snel aandragen van oplossingen. Het verhogen van de toegevoegde waarde, het gemak voor de klant en de klanttevredenheid staan centraal. Maar hoe doe je dat?

Bent u er klaar voor?

Wij kunnen je helpen om al je commerciële bedrijfsprocessen relevanter te maken voor klanten. We verwerven mindshare, met daardoor een hogere marktaandeel . Deze ontwikkelingen vragen een andere manier van handelen en het aansturen van je medewerkers. Traditionele vormen van leidinggeven evolueren tot stimulerende vormen van samenwerken. Dit geldt ook voor de medewerkers van ketenpartners, die voorheen mogelijk je concurrent waren. Ja, dat lijkt een tegenstelling - en toch is het zo!

Contact

Ben je benieuwd waar jouw winst te behalen is?
We komen graag met je in contact om te bekijken wat het jou kan opleveren.

Zichtbaar resultaat

Onze succesvolle aanpak
heeft geleidt tot:

  • 30% hogere productiviteit
  • 12% meer omzet
  • 68% minder faal/rework kosten
  • 51% minder verloop van klanten
  • 12% hogere klanttevredenheid
  • 51% minder verloop van medewerkers
  • 27% minder verzuim
  • 62% minder veiligheidsincidenten

>  Neem contact op

Video LambWeston

20170316LambWeston klein

Ontdek wat het effect is geweest van de Corinor trainingen op de werkprocessen en het team.

Bekijk de video