Onbenut potentieel
Wentelbare en adaptieve organisaties:
Hoe ontwikkelen jullie samen een duurzame veerkrachtige en wentelbare organisatie, die snel kan anticiperen op integrale veranderingen en marktontwikkelingen?

De wereld is in verandering. Corinor ontwikkelt het adaptief vermogen van organisaties, om succesvol te kunnen doorgroeien.

Voel je dat ook? Technologie innoveert steeds sneller, samenwerkingsrelaties veranderen, nieuwe wetgevingen en dynamieken in de markt ontstaan en nieuwe concurrentievormen komen opzetten. Nieuwe bedrijfsmodellen worden gevormd terwijl andere klantbehoeften bestaan over een grotere keten met de focus op waarde toevoegen, synergie en steeds minder op prijzen. Blijf jij ernaar kijken of pak je het roer?

Wij garanderen resultaat: geen aanpassing maar duurzame en effectieve transitie en transformatie!


Corinor implementeert integrale cultuurverandering (ook wel sociale innovatie), om op volle stoom strategische doelstellingen te realiseren. De nadruk ligt niet alleen op efficiënter werken of besparen, maar vooral op het duurzaam ontwikkelen van het adaptief vermogen van medewerkers, teams en organisaties. Zo lossen we niet alleen concrete uitdagingen op maar maken we je organisatie gegarandeerd “fit for the future”.

Herken je dat ook?
  • Je bent klantgericht, maar daardoor wordt je agenda geleefd door de klant.
  • Je klanten zoeken steeds meer naar ketenoplossingen, maar wie is er nu eigenlijk verantwoordelijk en hoe spreek je elkaar daarop aan?
  • Je wil graag een nieuwe strategische weg inslaan, en weet ook waar naartoe, maar de waan van de dag steekt daar een stokje voor. Hoe doorbreek je dat?
  • Je concurrenten maken slimme stappen waardoor je klanten weglopen, en nu?
  • Je bent de hele dag druk met problemen oplossen, maar pak je nou de symptomen aan of de kernoorzaak, en hoe leer je daarvan?
  • Om snel te kunnen bewegen in de markt, heb je zelfsturende teams nodig. Hoe organiseer je dat?
Ons bewijs in harde resultaten:
  • 465 klanten succesvol in hun groei
  • Al in 9 maanden naar proactieve klantgerichtheid
  • 30% meer productiviteit gerealiseerd
  • 12% meer omzet
  • 68% minder faalkosten
  • 62% minder veiligheidsincidenten
  • 51% minder verloop van medewerkers
  • 27% minder verzuim
  • 12% hogere klanttevredenheid
  • 51% minder verloop van klanten
menu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram